Tiszta magyar: 100 ezer forintos fogyasztóvédelmi bírságot kapott az E.ON ( kisalföld.hu )

Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 132 fő
  • Képek - 50 db
  • Videók - 63 db
  • Blogbejegyzések - 1885 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 12 db

Üdvözlettel,

Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 132 fő
  • Képek - 50 db
  • Videók - 63 db
  • Blogbejegyzések - 1885 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 12 db

Üdvözlettel,

Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 132 fő
  • Képek - 50 db
  • Videók - 63 db
  • Blogbejegyzések - 1885 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 12 db

Üdvözlettel,

Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 132 fő
  • Képek - 50 db
  • Videók - 63 db
  • Blogbejegyzések - 1885 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 12 db

Üdvözlettel,

Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Egy écsi hétvégi házat birtokló osztrák házaspár "nyomta" fel az E.ON-t, mert a szolgáltató nem biztosított elegendő időt egy csekk feladására.

 

Egy écsi hétvégi házat birtokló osztrák házaspár jutatta el portálunknak azt a fogyasztóvédelmi dokumentumot, mely szerint az E.ON Energiaszolgáltató Kft.-t 100 ezer forintos bírság megfizetésére kötelezte a Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége.

Az osztrák házaspár elmondása szerint azért tettek panaszt, mert az uniós szabályok szerint minden csekk befizetésére legalább nyolc napot kell biztosítaniuk az ügyfeleknek - az E.ON azonban mindössze 1-2 napot adott, amikor megkapták a postástól a havi díjról szóló számlákat.

A teljes kép és a korrektség jegyében jegyezzük meg: az E.ON - nyilván takarékossági okokból - egyszerre három csekket szokott küldeni ügyfeleinek. Mindez azt jelenti, hogy a három csekk feladása közül egyértelműen csak az elsővel adódott a szóban forgó probléma.

A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége indoklásában arra is kötelezte az energetikai szolgáltatót, hogy ezentúl úgy gondoskodjon a számlák kiküldéséről, miszerint a fogyasztóknak legalább nyolc nap álljon rendelkezésre az összeg kiegyenlítésére.

"Egy rendszerhiba miatt 2011 nyarán valóban késve kapta meg ügyfelünk a számláját.

Természetesen a számlán feltüntetett befizetési határidőt automatikusan meghosszabbítottuk, s erről írásban is tájékoztattuk ügyfelünket" - közölte portálunk megkeresésére Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. szóvivője.
A teljes kép és a korrektség jegyében jegyezzük meg: az E.ON - nyilván takarékossági okokból - egyszerre három csekket szokott küldeni ügyfeleinek. Mindez azt jelenti, hogy a három csekk feladása közül egyértelműen csak az elsővel adódott a szóban forgó probléma.

A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége indoklásában arra is kötelezte az energetikai szolgáltatót, hogy ezentúl úgy gondoskodjon a számlák kiküldéséről, miszerint a fogyasztóknak legalább nyolc nap álljon rendelkezésre az összeg kiegyenlítésére.

"Egy rendszerhiba miatt 2011 nyarán valóban késve kapta meg ügyfelünk a számláját.

Természetesen a számlán feltüntetett befizetési határidőt automatikusan meghosszabbítottuk, s erről írásban is tájékoztattuk ügyfelünket" - közölte portálunk megkeresésére Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. szóvivője.

 

A teljes kép és a korrektség jegyében jegyezzük meg: az E.ON - nyilván takarékossági okokból - egyszerre három csekket szokott küldeni ügyfeleinek. Mindez azt jelenti, hogy a három csekk feladása közül egyértelműen csak az elsővel adódott a szóban forgó probléma.

A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége indoklásában arra is kötelezte az energetikai szolgáltatót, hogy ezentúl úgy gondoskodjon a számlák kiküldéséről, miszerint a fogyasztóknak legalább nyolc nap álljon rendelkezésre az összeg kiegyenlítésére.

"Egy rendszerhiba miatt 2011 nyarán valóban késve kapta meg ügyfelünk a számláját.

Természetesen a számlán feltüntetett befizetési határidőt automatikusan meghosszabbítottuk, s erről írásban is tájékoztattuk ügyfelünket" - közölte portálunk megkeresésére Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. szóvivője.

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu