Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
12 éve | Tabányi Mihály | 0 hozzászólás
Egy écsi hétvégi házat birtokló osztrák házaspár "nyomta" fel az E.ON-t, mert a szolgáltató nem biztosított elegendő időt egy csekk feladására.
Egy écsi hétvégi házat birtokló osztrák házaspár jutatta el portálunknak azt a fogyasztóvédelmi dokumentumot, mely szerint az E.ON Energiaszolgáltató Kft.-t 100 ezer forintos bírság megfizetésére kötelezte a Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége.
Az osztrák házaspár elmondása szerint azért tettek panaszt, mert az uniós szabályok szerint minden csekk befizetésére legalább nyolc napot kell biztosítaniuk az ügyfeleknek - az E.ON azonban mindössze 1-2 napot adott, amikor megkapták a postástól a havi díjról szóló számlákat.
A teljes kép és a korrektség jegyében jegyezzük meg: az E.ON - nyilván takarékossági okokból - egyszerre három csekket szokott küldeni ügyfeleinek. Mindez azt jelenti, hogy a három csekk feladása közül egyértelműen csak az elsővel adódott a szóban forgó probléma.
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége indoklásában arra is kötelezte az energetikai szolgáltatót, hogy ezentúl úgy gondoskodjon a számlák kiküldéséről, miszerint a fogyasztóknak legalább nyolc nap álljon rendelkezésre az összeg kiegyenlítésére.
"Egy rendszerhiba miatt 2011 nyarán valóban késve kapta meg ügyfelünk a számláját.
Természetesen a számlán feltüntetett befizetési határidőt automatikusan meghosszabbítottuk, s erről írásban is tájékoztattuk ügyfelünket" - közölte portálunk megkeresésére Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. szóvivője.
A teljes kép és a korrektség jegyében jegyezzük meg: az E.ON - nyilván takarékossági okokból - egyszerre három csekket szokott küldeni ügyfeleinek. Mindez azt jelenti, hogy a három csekk feladása közül egyértelműen csak az elsővel adódott a szóban forgó probléma.
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége indoklásában arra is kötelezte az energetikai szolgáltatót, hogy ezentúl úgy gondoskodjon a számlák kiküldéséről, miszerint a fogyasztóknak legalább nyolc nap álljon rendelkezésre az összeg kiegyenlítésére.
"Egy rendszerhiba miatt 2011 nyarán valóban késve kapta meg ügyfelünk a számláját.
Természetesen a számlán feltüntetett befizetési határidőt automatikusan meghosszabbítottuk, s erről írásban is tájékoztattuk ügyfelünket" - közölte portálunk megkeresésére Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. szóvivője.
A teljes kép és a korrektség jegyében jegyezzük meg: az E.ON - nyilván takarékossági okokból - egyszerre három csekket szokott küldeni ügyfeleinek. Mindez azt jelenti, hogy a három csekk feladása közül egyértelműen csak az elsővel adódott a szóban forgó probléma.
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége indoklásában arra is kötelezte az energetikai szolgáltatót, hogy ezentúl úgy gondoskodjon a számlák kiküldéséről, miszerint a fogyasztóknak legalább nyolc nap álljon rendelkezésre az összeg kiegyenlítésére.
"Egy rendszerhiba miatt 2011 nyarán valóban késve kapta meg ügyfelünk a számláját.
Természetesen a számlán feltüntetett befizetési határidőt automatikusan meghosszabbítottuk, s erről írásban is tájékoztattuk ügyfelünket" - közölte portálunk megkeresésére Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. szóvivője.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!