Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
12 éve | Tabányi Mihály | 0 hozzászólás
Az áprilistól életbe lépő új vasúti menetrendben 412 személyszállító vonatot szüntetne meg a MÁV, ezen felül több mint száz vonat közlekedését módosítják. Több mint negyven vonalon csökkentik a járatszámot. Mivel naponta megközelítőleg háromezer személyvonat közlekedik, ez jóval több mint tíz százalékos leépítést jelent.
A MÁV közleménye szerint ez nem jár majd tömeges leépítésekkel, amit nehezen lehet elképzelni. A MÁV-nak áprilistól pontosan azzal a tizenszázaléknyi járattal több, feleslegesnek nyilvánított alkalmazottja lesz, vagyis számolni kell a tömeges leépítésekkel. Újabb több ezer ember fogja elveszíteni munkáját, és a kormány ezt nemhogy nem akadályozza meg, de céljai közt van a MÁV teljes felszámolása.
Ehhez nem kell több hozzáfűzni való, ez is az általános leépülés jele. Lehet mondogatni, hogy majd minden rendbe jön magától és beindul a gazdaság, de előbb vagy utóbb fel kell ébredni. Ha máskor nem, akkor azon a napon, mikor nem jön a vonat, nem jön a busz, vagy a boltban elkezd akadozni az árufeltöltés...
Bánfalvi Béla - Jövőnk.info
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!