Tiszta magyar: Eustace Mullins: A biológiai zsidó. 3. ( P.I )

Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 132 fő
  • Képek - 50 db
  • Videók - 63 db
  • Blogbejegyzések - 1885 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 12 db

Üdvözlettel,

Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 132 fő
  • Képek - 50 db
  • Videók - 63 db
  • Blogbejegyzések - 1885 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 12 db

Üdvözlettel,

Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 132 fő
  • Képek - 50 db
  • Videók - 63 db
  • Blogbejegyzések - 1885 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 12 db

Üdvözlettel,

Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Magyarország-Magyarmegmaradás2 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 132 fő
  • Képek - 50 db
  • Videók - 63 db
  • Blogbejegyzések - 1885 db
  • Fórumtémák - 9 db
  • Linkek - 12 db

Üdvözlettel,

Magyarország-Magyarmegmaradás2 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Eustace Mullins: A biológiai zsidó. 3.

Harmadik fejezet

A SÁBESZGOJ

Észrevettük, hogy mekkora lyukak tátonganak azokban a művekben, melyek a parazita közösségek tulajdonságaival foglalkoznak. Véleményünk szerint azért hiányoznak ezek a munkák, mert a parazita ellenőrzi a gazda tudományos életét és oktatását. Irreális ez a következtetés? Egyáltalán nem. Mert a gazda testileg erősebb, mint a parazita a parazita nyilván nem tudja testi erőszak útján irányítani. Akkor lelki kényszert alkalmaz. Hogyan teszi ezt? A zsidó parazita a nemzsidó gazdát egy egész nemzsidó osztályon keresztül irányítja, melyet ő alakított ki, és amely őt segíti a nemzsidó gazda ellenőrzésében. Ez az osztály a sábeszgojok osztálya.


A fejlett kultúrák.

Kimutattuk, hogy a zsidó parazita betegség a fejlettebb kultúrák számára. Nem találunk zsidót, aki az ausztráliai bennszülött sivatagát osztaná meg a bennszülöttel. A fejlődés kezdeti fokán álló embernek nincs tapasztalata parazitákkal. Kevés volt az élelem és kevés szállás volt. De akik túlélték, elkezdték uralni környezetüket, művelni a földet, állatokat szelidíteni, és több élelmet termelni, mint amennyit elfogyasztottak. Megjelentek a patkányok és svábbogarak, akik elfogyasztották a fölös élelmet. (Egy zsidó szellemi hős, Franz Kafka egyik művében sajátmagát látja svábbogárnak, ami nyilván ősi faji emlékezet, és ez egyetemi hallgatók ezreit ihlette meg, akiknek a torkán lenyomták a történetet professzoraik anélkül, hogy a hátteret elmagyarázták volna.)
A fölös élelemmel egy újfajta embertípus is megjelent, aki semmiféle hasznos dolgot nem állított elő, de annak a szakembere lett, hogy annak illúziójával szolgál, hogy javakat és szolgálatokat termel. Ez volt a zsidó, aki a történelemben varázslóként, jövendőmondóként, kis tolvajként, vidéken mint áruló és hidegvérű bandita jelent meg. Orvos és tanár, ministráns minden vallási csoportban. A legkorábbi történelem óta pénzkölcsönző volt, és mindig uzsorakamattal dolgozott. Mindezekben a zsidó szakmákban lehetősége volt a csalásra. A zsidó mindig a csalásra alapítja üzletét, és könnyen vált egyik üzletágból a másikba. Orvos az egyik városban, majd hullahegyeket hagyva maga után jövendőmondó lesz egy másikban. Miután megfosztott pár özvegyet megtakarított pénzétől, újra útra kel, és mint mindig, a zsidó közösség segíti őt. Egy harmadik városban pap tanítványa lesz, és a vallási hit merész képeit mutatja be, míg főnökei fölfedezik, hogy vallási tantételeik minden egyes részét titokban furcsa, barbár dogmákká alakítja. Tovább megy, és egy másik városban tisztelt kormánytaggá válik, akit mindenki elfogad, amíg, egy este kinyílnak a város kapui egy megszálló előtt, és a zsidó lesz a hódítók nagyvezére.


Egy meghatározás.

Ez parazitizmus, vagy bűntény? Ha bűntény, igen, minden egyes független esemény önmagában bűn, de az egész nem csupán bűn, hanem parazitizmus. Árulás, csalás. perverzió, mind fémjelzi a zsidó életet a nemzsidók közt a szétszórtságban. És ez a parazitizmus. Mindezek a dolgok nem csupán bűnök önmagukban, ezek alapvető alkotóelemei a zsidó parazita viszonyának nemzsidó gazdájával. Emlékezzünk vissza, nincs csak zsidó bűn, mivel a zsidó parazita léte a gazda körül önmagában bűn a természet ellen, mert léte veszélyezteti a gazda egészségét és életét. Így minden, amit a zsidó tesz parazita létével kapcsolatban bűntény, mint egy bűnöző lét része.


Elítélés és kiutasítás

Egy nemzsidó kormány, mely szívén viseli a nemzet egészségét, elítélné a zsidó parazitát és eltávolítaná. Ez több száz esetben megtörtént az írott történelemben. Ezért a zsidó tudja, hogy első feladata, ha megérkezik egy nemzsidó közösségbe, hogy aláássa és átvegye az irányítást, és hogy megfertőzze az embereket aljas mérgekkel, hogy gyámoltalanokká váljanak és képtelenekké önmaguk megvédésére. Így a zsidó agitálni kezd, hogy legyen a kormány "haladó", vagy "népfront", "demokratikus", "népi", "liberális", és mindezek a zsidó kormány szinonimái, mely önmagát akarja védeni, és támogatni a parazita megmaradását a kizsákmányolt nemzsidók haragja ellenére.
Amikor fölállította kormányát, általában felforgatással, a zsidó következő célja minden korábbi nemzsidó vezető kivégzése, akiket "reakciósnak" nevez és átkoz, mert ezek reagálhatnának a parazita jelenléte ellen. Először is ezek nem kapnak semmilyen nyereséges állást. Azután elveszik nekik és családjuk minden tagjának földtulajdonát, bankbetétjét és minden más tulajdonát. Ezután, erőteljes ellenük folytatott agitáció után a zsidó fölhecceli a lakosságot ellenük, és levadásszák és megölik őket, mert ők képesek lennének egy "reakciós" kormányt fölállítani, ha túlélnék a támadásokat. Így a zsidó behozta a népirtás vérszomjas szokását, a csoportok kiirtását a világtörténelembe. Nem ismerős a vagyon elkobzása és a tömeggyilkosság? Ó, igen, 1917-ben a bolsevikok győzelme után, mikor átültették Marx kommunista programját a gyakorlatba, mikor "szolidáris" kormányt állítottak föl, mely rabszolgává tette a nemzsidó orosz népet. Hidegvérűen meggyilkolták a cárt, feleségét és gyerekeit, mert a biológiai zsidót nem kötik lovagias szabályok, mikor a nemzsidó gazda fölötti uralomra tör. csak el kell olvasnunk Eszter szadista könyvét a bibliában, hogy részleteiben lássuk egy zsidó tömeggyilkosság menetét.


A gazda gyöngesége.

A nemzsidó gazda gyöngesége a parazita támadása előtt alapvető gyöngeség? Csak az erős egészséges emberre kell gondolnunk, akit legyűrt az influenzavírus, hogy megkapjuk a választ. A minden szempontból való egészség az alapvető védekezés a parazita vírus támadása ellen. Évszázadokon keresztül a nagyobb és erősebb nemzsidó gazda védekezésbe ment át a kisebb és gyöngébb, de halálosabb parazita vírussal szemben. A nemzsidó gazda túlélése a biológia törvényeinek megértésétől függ. A nemzsidó közösség kidolgozta azokat a szabályokat, melyek szerint él, a becsület szabályait, a törvényeket, és a reakciókat, melyeket a szabályok megfigyelése ébreszt a közösségben. Betartják a törvényeket, tisztelik egymás családját, tiszteletben tartják egymás tulajdonát, és megvédik az országot támadás esetén.


Akit nem kötnek szabályok.

A becsületesség jelzésrendszere adja a zsidó parazitának az első nyitást a nemzsidó páncélján, mivel ez a jelzésrendszer köti a nemzsidó gazdát, és a nemzsidó közösség tagjai akkor kapnak helyet a közösségben, ha megfigyelhető, hogy becsületesek. De a parazitát csak az a szabály köti, hogy parazita lehessen és maradhasson a gazdán. A nemzsidó jelzésrendszere biológiai jelenség, mert ez minden életműködésénél kíséri, és ez belső bátorságának a megmutatkozása, becsületessége és szorgalma, ezekre az erényekre alapozza a nemzet létét.
A zsidó jelrendszere teljesen más: olyan jelrendszer, mely tagad minden más jelrendszert. Megegyezik valakivel, hogy kifizet egy bizonyos árat, és később csak a felét fizeti ki; hamis tanúkkal és igazolásokkal dolgozik a bíróság előtt, fizetett hamis tanúkkal, megvesztegetett bírákkal, és így szerzi meg a nemzsidók javait. Míg a nemzsidó dolgozik, elcsábítja feleségüket, így szégyeníti meg őket, háború idején pedig nem szolgál a hadseregben és otthon bomlasztja a polgári életet. A legnagyobb veszély idején üzletel az ellenséggel és becsapja a nemzetet.


A parazita ellentmondása.

Mivel a parazita a gazdától függ élelme megszerzésében, azt gondolnánk, hogy mindent megtesz azért, hogy a nemzsidó közösség gazdagodjon és erősödjön. De minden másnál fontosabb
a parazita számára, hogy megőrizze helyzetét a gazda fölött. Ötezer év történelem során sok kísérlet történt a nemzsidók részéről, hogy megszabaduljanak a zsidó parazitától. Birodalmak jöttek létre és buktak el, világrészeket fedeztek föl, vadonokat ismertek meg és települtek beléjük, új feltalálások könnyítették meg az ember életét. De egyvalami változatlan maradt. A nemzsidó gazda félve a rombolástól, mely a parazita jelenléte miatt következik be, megpróbál megszabadulni ettől. A parazita föl van készülve az ilyen kísérletekre, mindig előre látja őket. és olyan biztonságosan akaszkodik a gazdába, hogy az csak sajátmagának okoz kárt, amikor vadul harcol.
Néhány esetben a nemzsidó gazda önmagát teszi tönkre ezeknél a kísérleteknél. A zsidó jobban tartja, ha a nemzsidó gazda tönkremegy, mintha elhagyna egy még élő gazdát. Ha a gazda meghal, a parazita új gazdát keres. semmit nem érez a gazda iránt, aki élelmezte. Ez a keményszívű viselkedés jellemző a zsidó életszemléletére, és a zsidó Hollywood egy szokásos szólása jól fejezi ki: "Kinek kell?". Mint más zsidó szólások, ez is része lett korunk amerikai életének, de a nemzsidók nem tudják, mit jelent. Azt jelenti, hogy a zsidónak nincs szüksége a nemzsidó gazdára, mert mindig tud egy másikat találni.


Kemény munka.

Nemzsidó amerikaiak egész életükben keményen dolgoznak, fölnevelik családjukat, és megszerzik a mindennapi betevő falatot. Amikor meghalnak, alig van elég pénzük a saját temetésükre. Noha hasznos és termékeny életet éltek, nem voltak képesek gyűjteni, és valamit a maguk számára elrakni a világ gazdagságából. De zsidók milliói, akik semmit sem termelnek, hatalmas vagyonokat harácsolnak össze, és halálukkor aránytalan nagy része a nemzet vagyonának van az ő tulajdonukban, ami aztán a parazita közösségé lesz. Miért van ez így? Azért, mert a nemzsidó munkás lusta? nem, egész életében keményen dolgozott. Eljátszotta keresetét? Nem, soha nem játszott pénzben. A zsidók alkotják a nemzet játékosainak túlnyomó részét.


A biológiai parazitizmus elmélete

A választ a kérdésre a biológiai parazitizmus elméletében találjuk. A nemzsidó munkás életét a zsidó parazita ellátásával töltötte, lehetővé téve a parazitának a luxuséletet, míg a nemzsidó munkás sok órát dolgozik minden nap a puszta létezésért. A nemzsidó munkás keresetet szeme előtt olvad el a zsidó pénzrendszer, ahogy a kiszámított és homályos pénzügyi törvények hatása működésbe lép. Ezalatt a zsidó oktatási rendszer arra oktatja a nemzsidó gyerekeket, hogy örülhetnek jövőjüknek, amikor egész életükben a kiválasztott nép javára dolgozhatnak, hogy azok a megszokott módon élhessenek.

A zsidó pénzügyi rendszer a piactéri háromkagylós elrejtőjáték változatainak sorozata. A nemzsidó biztos benne, hogy a borsó a bal kagyló alatt van, de ha arra tippel, akkor semmi sincs a baloldali kagyló alatt. A nemzsidó más zsidó borsókra is költi pénzét, de bármit is vásárol, az hirtelen elértéktelenedik. A megvett részvények értéke csökken, és veszt az eladásnál, amikor azért adja el őket, hogy ne veszítse el mindenét. Sokan azért vándoroltak ki Amerikába, mert a Rotschildok hatalma megnőtt Európában, és fosztogatni kezdték az földrészt. Amikor ezek a nemzsidók elmenekültek, a mohó zsidó paraziták nagyobb adókat vetettek ki a maradókra, a fiatalokat hadseregekbe sorozták be, melyeket bérbeadtak más nemzeteknek, és az élet minden szintjét megszállták ördögi befolyásukkal.

A parazita egy tulajdonsága mozgékonysága. Ha a gazda költözik, a parazita követi, vele megy és újra belekapaszkodik. az amerikai alapítók nehezményezték, hogy a parazita követi őket, és az amerikai kongresszus egyik leghosszabb ülése a zsidók állandó jellegű kiutasításával foglalkozott. Végül nem fogadták el azzal a furcsa érvvel, hogy a zsidók jelenleg nem jelentenek problémát, és nem valószínű, hogy a jövőben problémává válnak. Ez teljesen ellentmondott mindennek, ami ismeretes volt a zsidókról és módszereikről. A vitából csak néhány képviselő jegyzetei maradtak ránk. Az alkotmány vázlatát, mely a zsidókat ki akarta zárni, megsemmisítették. A zsidók egyik erőssége a régi könyvekkel és régi iratokkal való kereskedés. Ezekben a kereskedésekben ki lehet válogatni és meg lehet semmisíteni minden olyan múltra vonatkozó írást, mely nem vet kedvező fényt a zsidókra. Azokat a ritka iratokat, melyekben nincs a zsidókra kedvezőtlen utalás, el lehet adni a nemzsidó gyűjtőknek nagy nyereséggel. Mint általában, a zsidó itt is két előnnyel dolgozik, egyrészt megsemmisít minden utalást tevékenységére, és ezt a nemzsidó pénzével finanszírozza.


A kormány szerepe.

Mi a kormány szerepe? A kormány szerepe a nép alapvető szükségleteiről való gondoskodás, a nemzetvédelem vezetése, az igazságszolgáltatás biztosítása és a szabad vállalkozás lehetővé tétele. Mi a nemzsidó kormány szerepe, melyet paraziták irányítanak? A paraziták irányította kormány fő feladata garantálni, hogy a parazita a gazda kárára ehet, hogy védje a parazitát a kidobástól, és hogy megengedje, hogy más paraziták is beutazhassanak és élősködhessenek a gazdán. Így a fő feladata egy ilyen kormánynak, hogy polgárjogokat biztosítson kisebbségeknek, liberalizálja a bevándorlási törvényeket, és támadjon más gazdákat, akik meg akarnak szabadulni parazitáiktól. A kormány minden más tevékenysége mellékes ezek mellett, melyek alapvetően fontosak a parazita jóléte szempontjából.
Így az Egyesült államokban látjuk, hogy a központi bűnüldözés (FBI) nem törődik a hegymagasságú bűnözési aránnyal, mert ügynökei minden ideje arra fordítódik, hogy harcoljanak a nemzsidó "reakciósok" ellen, akik a parazita káros jelenlétére reagálnak. Az amerikai kormány hatalmas adógyűjtő ügynökséggé vált a paraziták javára., és a nemzsidók jövedelmének nyolcvannégy százalékát erőszakkal elszedi tőlük, és a parazitáknak adja. Látjuk, hogy a kormány minden szervének van olyan szerepe, hogy a parazita további biztonságát szolgálja, és a gazda fölött állását. Sok olyan gazdasági kisegítő vállalkozás van, melynek szerepe az, hogy a nemzet gazdasági forrásait a paraziták kezére játssza. Látjuk, hogy a honvédelem , ahelyett hogy védené a nemzetet, hatalmas vérontó gépezet, mely legerősebb fiataljainkat sok ezer mérföldre otthontól dzsungelekben mészároltatja le olyan háborúkban, melyeket a zsidó paraziták pontosan ebből a célból indítottak meg.


Milyen igazságszolgáltatás?

Ahelyett hogy mindenkinek azonos joga lenne, a nemzeti törvényszékek olyan üléseket tartanak, melyeken olyan nemzsidókat üldöznek, akik a parazita jelenlétére reagálnak. Ezeket a nemzsidó "reakciósokat" ilyen-olyan állítólagos bűnök miatt ítélik el, melyeket esetleg az FBI ügynökök kreáltak e célból, és hosszú börtönbüntetésekre ítélik őket.


Milyen az oktatás?

A zsidó parazita bálványt csinál az oktatásból. Egyforma oktatás kell, oktatás mindenkinek. De milyen oktatást kap a nemzsidó egy olyan országban, melyet a zsidó parazita ural? Elsősorban azt tanulja meg, hogy nem gondolkodhat saját fejével, mert ez az eredendő bűn. Gondosan kioktatják, hogy hogy váljon könnyen kezelhető rabszolgává élete során, egy robot szerű gépemberré, aki soha nem használja az eszét a maga boldogulására vagy előrehaladására.
Miért kell a zsidónak ellenőriznie a nemzsidó természetes intelligenciáját? Először is, a zsidó nem láthatatlan, hanem nagyon is látható. Tudja, hogy a zsidó látja őt, és zavarja jelenléte, és kívánhatja az ő eltávolítását. A nemzsidó csak megnézi Amerika bármelyik főutcáját, és látja, hogy a legtöbb üzlet tulajdonosa zsidó. Munkahelyén a tulajdonos zsidó. Havonta fizeti a lakbért vagy az életfogytiglani hitelt fizeti vissza a zsidó banknak. Tudja, hogy kíméletlenül kizsákmányolja egy idegen test, Izrael királysága.
Ezért a parazita már a betűvetés tanítása előtt elkezdi oktatni a nemzsidó gyereket a tiltott bűnre. Soha nem szabad "előítéletet" mutatni egy másik emberi lénnyel szemben. A gyerek minden nap hallja ezt az intést attól kezdve, ahogy elkezdi az óvodát. Rejtélyesnek tűnik, hogy ez miért szükséges, hiszen a gyerekek nyitottak és nagyvonalúak, nem gyűlölnek senkit. Soha nem veszik észre, hogy ha a tanár nem tölti ezt naponta beléjük az "előítéletekről", akkor kirúgják állásából.


Közvetlen befolyás.

A középiskolában és az egyetemen a nemzsidó a zsidó tanárok erőszakosabb befolyása alá kerül. Érdekesnek találják a zsidó tanárokat, mert ezek nekik mindent megengednek, míg a nemzsidó tanárok mindent megbénítani tűnnek, amit tenni akarnak. A zsidó tanárok pornografikus könyvek olvasását javasolják a gyerekeknek, részletesen megvitatják a nemi perverziókat velük, és gyakran mondanak hosszú beszédeket a nácizmus szörnyűségeiről. Mivel sehol nincs náci kormány hatalmon, a nemzsidó gyerekek nem értik a dolgot. Nem értik a szörnyű félelmet és gyűlöletet, mely a zsidó embereket eltölti, mikor arra emlékeznek, hogy valaha nemzsidók reagáltak ellenük és meg akartak szabadulni tőlük.
Otthon a nemzsidó gyerek rengeteg olyan TV programot néz, melyek náci témákkal foglalkoznak. Ez nem meglepő, mert a zsidó paraziták a tulajdonosai a három TV hálózatnak, és nem lehet olyan programot látni, amely nem állja meg az ő betegesen egyoldalú cenzúrájukat. Az egyetemen az tanulja a goj, hogy a világ teljes kultúrája három zsidó parazita, Marx, Freud és Einstein írásaiból ered. A nemzsidó művészeket és írókat meg sem említik.


A legnagyobb veszély.

Kérdezzen meg egy amerikai egyetemet végzettet: Mi a legnagyobb veszély, mely valaha is létezett a Földön. Nagyon gyorsan és energikusan azt fogja válaszolni: A nácizmus! Ezt a választ adja, mert erre tanították. Valójában ez az egyetlen, amire megtanították, és ez a négyévi egyetemi oktatás egyetlen eredménye. Ne kérdezze tőle, hogy MIÉRT a nácizmus a legnagyobb rossz, amit valaha is ismert, mert nem tudja. Csak megdöbbenti és megzavarja őt, és haragudni fog önre, mert semminek sem tudja a miértjét. Csak betanították feltételes válaszok adására, ismétli a leckét, melyet addig vertek a zsidó és sábeszgojok professzorok az agyába, míg kívülről nem tudta.
A sok száz könyvben, melyet a nácizmusról írtak, nem fogja megtalálni a nácizmus definícióját. Ez teljesen érthető. A zsidók nem akarják, hogy valaki is tudja, hogy mi a nácizmus. A nácizmus egyszerűen tartalmazza azt a javaslatot, hogy a német nép szabaduljon meg a parazita zsidóktól. a nemzsidó gazda tiltakozni merészelt a parazita folyamatos jelenléte ellen, és megpróbált tőle megszabadulni. Hatástalan reakció volt, mert érzelmi és nem jó informált, mint az összes nemzsidó reakció az elmúlt ötezer évben. És az mutatja, hogy mennyire eredménytelen volt, hogy ma zsidó bankároké a német ipar hatvan százaléka, és tulajdonukat az amerikai megszálló hadsereg védelmezi.


Mi a sábeszgoj?

Mivel a parazita kisebb és gyöngébb a gazdánál, alapvetően alattomos módokon kell azt irányítania. És mivel létszáma kisebb, a nemzsidók közötti aktív ügynököktől függ. Ha szétverte a gazdanép természetes vezetőségét, új uralkodó osztályt hoz létre, melyet a gojok leggyöngébb és legromlottabb egyedeiből szed össze. Ez az osztály az "új osztály", és kormányhivatalnokokból, oktatókból, bírókból és ügyvédekből és a vallási vezetőkből áll. Ez az "új osztály" a zsidó sábeszgoja, vagy a "Szombati nemzsidó barma". A sábeszgoj osztály létrehozatala hozza magával, hogy a zsidó vallás alapvetően nem más, mint a parazita gazdairányítási technikáinak rítusba foglalása. A zsidó vallás kulcs tantétele, hogy neki semmit nem szabad szombaton (sábeszkor) tennie. Nem kezdheti el istentiszteletét, míg nem égnek a fények, de vallása megtiltja a fények kigyújtását, mert ez munka lenne. Egy gojt kell találnia, aki meggyújtja helyette a lámpákat, Ezt a gojt nevezik sábeszgojnak.
Drew Pearson írta le ezt a folyamatot egy cikkében, a Washington Postban 1968 július 5-én, amikor idézte San Francisco polgármesterét, Joseph Aliotot, egy katolikust a következőképp: "A szemben levő utcai zsinagóga árnyékába érve plébánosom Fine rabbi lett. Minden héten meggyújtok egy gyertyát a zsinagógában, és Cyril Magnin meggyújt egyet a székesegyházban." Alioto politikai sikereit sábeszgojként érte le, aki gyertyákat gyújt a zsidóknak.
A zsidó vallás tehát nem léphet törvénybe, amíg a zsidó nem talál olyan gojt, aki megteszi a munkát helyette. A zsidó vallás azt is megtiltja, hogy egy zsidó nemzsidónak dolgozzon, noha rövidebb ideig ez meg van engedve, ha a zsidó szükségesnek látja egy ilyen állás fölvételét, ameddig csellel ellopja a goj üzletét. A sábeszgojjá vált gojok kényelmes életet élnek gojtársaik rovására, de soha nem szabadulnak meg szégyenüktől, függetlenül attól, hogy milyen gazdaggá és hatalmassá teszi őket a zsidó.
A kizsákmányoló osztály, melyet a zsidók a legszolgálatkészebb és leghitványabb gojokból kreálnak, a legmegvetendőbb emberi lények, akik valaha is a Földet ellepték. Noha ők alkotják a képzett és pénzes osztályait a gazdanépnek, mely a zsidók prédájává lett, a hitvány sábeszgojok élete soha nem boldog. Az Egyesült Államokban találunk nemzsidó bankárokat, bírókat, egyetemi elnököket és vallási vezetőket, akik a pavlovi idomított kutya módján ismételgetik a zsidók minden hóbortját, és ezeknél az embereknél a legmagasabb az alkoholizmus, a legnagyobb a válási arány, a legtöbb az öngyilkosság, és a legnagyobb arányú a fiatalkorú bűnözés gyermekeiknél.


Nemi degeneráció.

A sábeszgojoknak ez a bőségben élő társadalma nagymértékű homoszexualitási és degenerációs hullámot zúdított Amerikára. Meglepő ez? Csak vissza kell gondolnunk LaPage professzor leírását a sacculina parazita hatásáról a gazdára, a rövidfarkú keresztes-pókra, az Inacus mauritanicus-ra. LaPage azt mondja, hogy kutatásai kimutatták, hogy a hímnemű keresztespókok hetven százaléka női másodrendű nemi jellegeket szerzett, és szaporodó szerveiket tönkretette a Sacculina neglecta támadása. Azt is állította, hogy ezeknek a hímeknek az alteste szélesebb lesz, és hímnemű párzási szokásaik mellett tojástartásra alkalmas függelékek alakulnak ki náluk, ollóik pedig ezzel egyidejűleg kisebb lesz.
Hogyan lehetne jobban leírni egy középkorú egyetemi tanárt, aki egy izmos futballjátékos ébredésén vigyorog? A nemzet egyik jellemző vonása, melyet a zsidók irányítanak, a férfias befolyás fokozatos megszűnése, és a befolyás nőies formákba való átalakítása. Ez érthető. A férfias erő természetes módon erőszakosabb és magabiztosabb, független és önmagában bízó, bátor és hajlandó harcolni jogaiért. A nőies erő viszont passzívabb, jobban hajlandó parancsokat elfogadni, és elkerüli a közvetlen cselekvést. Így ma Oroszország és Amerika, a világ két vezető ereje ma, egy olyan világé, melyet zsidó paraziták irányítanak, alapvetően nőies hatalmak, de a két férfias hatalmat, Németországot és Japánt, melyek nem engedték a zsidó parazitát uralkodni maguk fölött, ma kisebbeké s befolyásuk csökkent.
Mindazonáltal férfias erőkként vissza fogják szerezni hatásukat a Földön, míg Oroszország sötét intrikákra használja befolyását, világszerte ügynökök és gyilkosok hadát foglalkoztatva, akik késekkel és csákányokkal gyilkolnak. Amerika mára követi Oroszország nyomait a központi nyomozó hivatal (CIA) működésével, és otthon az FBI titkos működése a "reakciósok" legyőzését tűzi ki céljául.


Lágy és alattomos.

Egy zsidóirányította környezetben a nemzsidó férfiak lágyakká váltak és minden alattomosságra kaphatók, mert új osztályuk, a sábeszgojok az élő hazugság megtestesítői, aljas összeesküvéseikkel a paraziták titkos kormánya javára. Az ilyen világban megvetik a férfiasságot, az erőt és a becsületet. A hitvány sábeszgoj legfontosabb tulajdonsága mint a zsidó érdekek arc nélküli liberális képviselőjének, hogy soha nem oldjon meg egy problémát sem. Ha ma van egy nemzeti problémánk, biztosak lehetünk benne, hogy az tíz év múlva rosszabbodik, és huszonöt év múlva még sokkal rosszabb lesz. Minden problémát fel kell erősíteni, ez a sábeszgoj kormány alaptörvénye.
Csak az amerikai faji problémát kell szemügyre vennünk mint tipikus illusztrációt. Száz éve véres háborút vívtunk, mely kifosztotta a nemzet nagy részét, hogy megoldjuk a néger kisebbség problémáját Amerikában. Száz évvel később a nemzet újra a szétszakadás határán van emiatt a probléma miatt, és a hitvány sábeszgojok szakadatlanul dolgoznak 1900 óta, hogy fölerősítsék ezt a problémát mely 1890-1900 között szunnyadó állapotban volt. De Tocqueville mindent elmondott, amit el kellett mondani az amerikai faji problémáról száz évvel ezelőtt, de senki sem figyelt rá a legcsekélyebb mértékben sem.


Reménytelen élet.

A sábeszgojok új osztálya azonosításának legszembetűnőbb pontja teljes lepusztulásuk a felelősséget illetően. Mivel a sábeszgoj életét sajátmagáért éli, mint népe ellensége, érthető, hogy kevéssé izgatja a jövő, de ennél tovább megy a dolog, a zsidó parazita hatása miatt a gazda leggyöngébb és legaljasabb rétege fölött. Ma alapvetően a munkásosztály az, mely ellenállt a biológiai hatásnak. Ennek pár oka van, először is a munkásosztály kevésbé van kitéve az úgynevezett magasabb oktatásnak, mely egyszerűen annak a kiterjesztett eszköze, hogy hogyan váljon valaki sábeszgojjá, másodszor, mivel a munkások megkeresik megélhetésükhöz szükséges pénzt, nagyobb önbizalmuk van és öntudatuk és felelősségérzetük nem pusztult le még annyira, mint másoké.

Noha sikerült elkerülnöm azokat a káros hatásokat, melyet a zsidó parazita vagy a sábesz goj fejt ki rám, ismerem népem életének reménytelenségét. megszabadultam a betegségtől, melyet a zsidó hoz a gazdanép egészséges tagjaira, két módon, először életmódomon keresztül, másodszor keresztényi hitem segített ebben.
Az egészséges élet örömei.

1948-ban, amikor San Miguel de Allende-be mentem, egy szép mexikói faluba, elkezdtem művészi életemet. Huszonöt éves fejjel ez volt első alkalom, hogy örömet éreztem, mert életem addig abban a ködben folyt, melyet a zsidó parazita húzott Amerikára. Kezdtem megérteni, mit tapasztalt D. H. Lawrence, mialatt a napot és az egészséges életet kereste. D. H. Lawrence nemcsak tüdőbajban halt meg, de egy másik szörnyű betegségben is szenvedett, mely ráterjedt az európai kultúrára, az életakarat elvesztésében, mely elfogyott a sok évszázados zsidók alatti rabszolgaság során, és a sábeszgojok rossz kormányzása során.

San Miguel de Allende széles napsütötte utcáin tudtam meg először, hogy mi is az a fény. az emberek szegények voltak, de erősek és magabiztosak, nem hasonlítottak az amerikaiakra, akiket otthon hagytam. Noha akkor nem vettem észre, de itt nem voltak zsidók vagy sábeszgojok. Itt ismertem meg az alkotó élet örömeit, a művészi életét, a szellem és az istenadta tehetségek életét, amire születünk, de melyet a zsidók és a sábeszgojok elrabolnak tőlünk.

Semmi önzés nem volt ebben az örömben, mert senkitől sem vettem el semmit, és azóta semmi másra nem vágyom, mint hogy egész népem megismerje ezt az érzést. Mert ez a vágy lett életem fő irányadója, keresztényként kezdtem élni, mert örömet akartam okozni másoknak. Mivel mindez nem hozott mást nekem, mint szegénységet, és kétségbeejtett volna, ha hajlamos lettem volna a kétségbeesésre, de megtaláltam Jézust és így nagyobb boldogságot ismertem meg, mint a művészetnek való élést.
Ha az amerikai emberek nem ismerik művész életem örömeit, még kevésbé ismerik keresztény életem boldogságát! A kérdés az volt, hogy hogyan szabadítom meg őket a többezer éves szellemi jobbágyságból. Ezek alatt az évszázadok alatt a zsidók folyamatosan leszólták a rabszolgaság intézményét, és amíg a mindenkinek juttatott szabadságról hangoskodtak, körmönfont módon szellemi rabszolgaságba süllyesztettek bennünket. Ha a testi rabszolgatartás bűn, akkor a szellemi még sokkal nagyobb bűn, mely a szabadnak született ember agyát rabszolgává alacsonyítja! Nemzetünk legnagyobb problémája ma az amerikai munkás és a középosztály szabadságjogainak megszűnése. Szavazatának nincs jelentősége, értéktelen, mert függetlenül attól, hogy kire szavaz, személyes helyzete egyre alacsonyabbá válik. Adói nőnek, az üzleti nyomás erősödik, és családi élete ki van szolgáltatva az agresszív kisebbségek általi megszégyenítésnek, elsősorban a hitvány sábeszgojok és zsidó uraik által.

Sábeszgojok uralják vallási, tudományos és kulturális életünket, az amerikai munkás azt veszi észre, hogy bárhova néz, zsidókkal áll szemben. Zsidó vezeti a szimfonikus zenekart, a képkiállítások kilencven százaléka zsidó kézben van, így a nemzsidó művészek nem tudják bemutatni munkájukat, kivéve, ha csatlakoznak a zsidók degenerált céljaihoz. A három TV hálózatot zsidók birtokolják és irányítják, a stúdiókban a rendezők és írók, aki szinte mind zsidók, olyan programokat mutatnak be, melyekben a gojok a zsidók füttyére táncolnak. Tény, hogy egy öt százalékos kisebbség az amerikai élet minden szögletét uralja.


Mély elidegenedés.

A tudat alatti fölismerés lecsüggeszti az amerikai munkást és középosztályt, mert mély elidegenedést érez, a mindent átható veszteség érzését. Tudja, hogy ez nem az ő művészete, nem az ő kultúrája, nem az ő vallása, és nem az ő országa, mert az idegen életének minden csücskét irányítja. Ennek eredményeképpen az amerikai munkás és középosztály elveszti koncentrációs képességét, nem tud semmit végiggondolni, mert oktatása, kulturális élete, kormánya mind az idegenek kezében van, és mivel nem tudja végiggondolni problémáit, elveszti elhatározó képességét, és fölveszi az életfogytiglani szellemi rabszolga viselkedését, melyet a parazita kényszerített rá.


Erőteljes szenvedés.

De, noha az amerikai munkás és középosztály elvesztette képességét, arra, hogy végiggondolja a dolgokat, és hogy saját akaratából cselekedjen, még mindig érző emberi lény. Így erős lelki bánatot érez, mert minden eltűnt életéből, kivéve a feladat, hogy a zsidó parazitának dolgozzon. És noha éne már túl vagyok ezen a szenvedésen, nem nyugodhatok, mert tudom, hogy mit jelent ez a szenvedés az amerikai népnek. Én már nem szenvedek, mert megismertem a művészetért és Jézusért élést, és mivel megvan ez az örömöm, nincs szükségem Amerikára, és végleg nincs szükségem egy zsidó Amerikára. De Amerika isten alkotása, és mint olyat, nem szabad átengedni a zsidó parazitának, a nemzsidó gazda szenvedését föl kell oldani.


Az előttünk álló feladat

Noha életem békés és örömökkel teli, tudom, hogy Amerikát vissza kell Adni Jézusnak. Szeretném megszabadítani sátánhoz való kötődésétől metafizikai szinten és a zsidókhoz való kötődésétől biológiai szinten. Noha én megszabadultam a szenvedéstől mivel ismerem Jézust, tudom, hogy népem szenved, mert mindenükből kirabolták őket, és agyatlan robotokká tették őket, akik a zsidó programozásnak megfelelő utasításokat hajtanak végre, és akik minden kérdésre zsidó választ adnak. Rossz néven veszem, hogy nemzetem és népem pavlovi kutyák szintjére süllyedt, és elhatároztam, hogy emberként szeretném őket újra látni. Mert el vannak vágva az alkotó élettől, mert a zsidó parazita megszüntette nemzeti életüket, életük üres és céltalan.


Nincsenek hősök.

A pavlovi szoktatás problémáinak egyike, hogy nincsenek többé hőseink. Egy nemzet nem lehet egészséges hősök nélkül. Az utóbbi ötven évben hőseink a zsidó liberalizmus szintétikus termékei volta, olyan amerikaiak, akik sikeresen zsákmányolták ki népüket a zsidók javára, akik meggyorsították az amerikai nép fajkeveredését. Ezek a szintétikus hősök műanyagból vannak, nincsen emberi minőségük. Tipikus szintétikus hős Hubert Humphrey, az Egyesült Államok elnökhelyettese, akit bármilyen alakba bele lehet préselni, mint egy gumibabát, mert nincs gerince. Elfogadta a sábeszgoj szerep minden előfeltételét, nincs kultúrája, nincsenek céljai, csak azok, melyeket zsidó programozói beletápláltak.

FORRÁS:
http://www.angelfire.com/zine2/judeolog/shahak/tbjhu1.htm#r004

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu